Freitag, 16. Oktober 2009

introducere



ace(a)sta este Flor...EA
da, FlorEA... si este noul nostru prieten.. sau noua noastra prietena, inca nu ne-am hotarat asupra genului ce-l va purta ;))
FlorEA nu este un floricut, cum ar putea parea, ci este un plantuc.. si este un copiluc in orice caz

ne-a intrat in viata de cam doua zile (prima aniversare i-o vom celebra la trei, deci maine petrecem, iuhuuu)... si de cum a sosit a si binevoit a trece cu mine la un foto-shooting... s-a lasat re-plasat (ca talente modelistice, sa va spun drept, nu prea a avut, dar nu prin asta ne-ar fi cucerit el pe noi oricum), pana in clipa in care i-am gasit un locsor care sa-i placa... acum locuieste deja acolo si s-a instalat tare comod



dupa cum se vede, si-a ochit plantucul nostru un ungher cu caldurica (emotionala, fireste) intre cateva-ele mele lucrusoare cu semnificatie: ceasul cel "antic", elefantica aromo-therapanta, canutele pragiene... zice el chiar ca se simte tare incadrata cromatic acolo :) (eu nu-i mai spun, dar ea chiar crede ca s-a ales el pe sine in exact acele nuante cromatice in care se prezinta pentru a-mi fi mie prieten?... daca i-as spune, l-as dezamagi precis un pic)

apoi, FlorEA este foarte prieteno(a)s(a): deja l-a convins pe Pingui sa se mute pe pamantul lui, direct in vasul in care locuieste ea... Pingui a fost un pic uimit de invitatia lui atat de convingatoare, rostita cam de indata ce s-a simtit ea acasa



si-ar mai fi ceva: FlorEA m-a invatat ca pot schimba zilele saptamanii intre ele: si a avut dreptate, eu am intors ieri invers vinerea ce era cu sambata ce urma a fi fost astazi ... asa ca noi avem azi vineri, c-am dat sambata pe ea... si e bine asa :)... si voi toti aveti sambata, hehehe

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen