Dienstag, 6. Oktober 2009

hoy... complicitate inzambicata

si-o floare

si daca-mi vei sugera ca nici cuvantul asta nu-i doar al meu, promit sa las libarca sa faca spume

azi:
plecand de la o benzinarie, un nene un pic cam exagerat de chipes mi-a facut mie loc sa trec, retragandu-si el masina cu cativa metri inapoi... ar fi putut sa-mi pretinda sa-l ocolesc, dar a preferat sa facem un schimb de zambete... complicitate inzambicata

azi:
tanti cea mereu crispato-incruntata, incapabila sa indrageasca pe cineva, dar facand exces de zel cu exprimarea nemultumirii, mi-a facut cadou o canuta... si mi-a intors apoi manifestarea spontana imbratosanta a bucuriei cu un zambet... complicitate inzambicata

azi:
pentru ca mai aveam un bun sfert de ceas de asteptat autobuzul care sa ma transporte spre acasa, vanturandu-ma un pic pe-o alee, m-aud strigata: privesc in urma si zaresc o floare... un fel de surioara mai putin pretentioasa a trandafirului, eventual incrucisat c-o garoafa...si nu-i pot refuza capriciul de a-i permite sa ma-nsoteasca, parca prea irezistibil imi zambea... complicitate inzambicata

azi:
in statia de autobuz, un tanar sofer astepta... la un moment dat privirile ni se incruciceaza... l-as fi putut eticheta: taranoi, sarantoc, needucat s.a.m.d... dar am preferat sa-i zambesc... si el, la randu-i, sa-nfloreasca... complicitate imbujoranta

azi:
acasa, o stire la radio: o frantuzoaica ce ne-a parasit de curand la varsta de 86 de veri si-a lasat averea in valoare de 280.000€ mostenire... unor... necunoscuti! o farmacista, un sofer de autobuz, un postas, un asistent medical... in total 200 de oameni draguti, care i-au atins distinsei doamne acel punctulet cel mai adanc-impresionabil al fiintei sale... zambindu-i in momente dificile din viata sa... asta da inzambicare ne-complicitanta (unii dintre ei nici macar nu-si mai amintesc cine a fost doamna care le-a multumit... pentru ca exista)

pentru ca oamenii cei mai frumosi sunt cei care te fac sa-ti dezvalui partile tale minunate

semnat:
zarzarea

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen