Freitag, 9. Oktober 2009

99 - II

51. singur absurdul ce reuseste sa dea sens vietii mele atunci cand ma aflu in criza de sensuri

52. mi-ar placea sa mi se comunice intr-o zi ca am fost pana acum un personaj dintr-un film ale carui filmari tocmai au luat sfarsit

53. dorm cam mult

54. nu sunt o fire prea sportiva

55. imi place mult mancarea chinezeasca

56. ma pierd usor cu firea (orice-ar insemna asta)

57. nu stiu si nici nu-mi place sa dansez, sunt lipsita de suav ca un bolovan... necioplita si bruta, si ma simt bine cu asta

58. sunt peltica si nu ma simt bine cu asta

59. nu imi place sunetul propriei voci

60. imi place sa fac cadouri si bucurii si suprize placute oamenilor dragi

61. ma joc cu drag

62. nu prea folosesec televizorul

63. folosesc insa cu atat mai asiduu radioul

64. imi doresc mult sa am candva o gradina in care sa plantez puzderie de flori, haotic

65. sunt o idealista cu un spirit pragmatic un pic cam accentuat

66. m-am saturat sa tot fiu folosita pe post de covoras de proasta calitate pentru curatirea murdariei talpilor.... nici nu mai ma ofer

67. de ceva vreme beau suc de morcovi cu miere si nu-mi e antipatic

68. cu toate astea licoarea mea preferata ramane lapticul

69. mi-e frica de paianjeni mari si negri, de fluturi de noapte si alte zburatoare cu multe picioruse si vioaie rau... la polul opus, imi plac fantastic de mult gargarelele si cataratul lor pe piele

70. ma oboseste destul de puternic mersul cu trenul (cred ca din cauza ca-mi investesc multe energii fie in analize sociale ale personajelor insotitoare, fie in lctura in condintii putin propice, cand sonoritatea mediului e destul de ridicata)

71. ma bucur enorm intrezarind finalul ;))

72. astazi tocmai ce am experimentat o chestiune de baza din fizica (dar si din prostia umana): am pus sub un jet de apa rece un vas de sticla proaspat scos din cuptor

73. cele mai fericite momente din viata mea le-am trait cu ingerelul

74. irosesc cam mult timp in lumea virtuala

75. sufar de degradarea calitatii relatiilor inter-umane sub influenta lumii virtuale

76. imi plac rosu si verde

77. imi place si 7

78.in urma cu vreo 6 ani visam sa-mi permit candva o motocicleta... mi se parea cool... acum detest "cool" in sensul de parada cu luciuri

79. cand ma entuziasmeaza ceva (si se cam tot intampla) gesticulez si vorbesc tare si zambesc larg si-mi licaresc ochii

80. cand argumentez ma simt ca intr-o lupta pe viata si pe moarte

81. imi e foarte dor de metroul meu catre univrsitate, de multe convorbiri la un nivel la care numai studentii universitatii aleia stiu sa poarte... de mixtul de limbi exotice de acolo

82. de curand am mai pierdut o fiinta tare draga mie... si inca mai sper sa nu fie definitiv si categoric

83. nu imi place ireversibilitatea, in schimb imi place lumina (nu c-ar avea ceva de-a face una cu alta, dar uitasem sa spun cat iubesc eu lumina, si cum irosisem toate punctele deja...)

84. sunt extrem de nervoasa cand sunt nedormita si oricine are sanse mari sa se certe cu mine atunci

85. toamna o mica bucurie o gasesc in ceaiuri cu diferite arome baute de sub o patura groasa

86. iarna sursa de bucurie mi-o constituie saniuta si ingerasii in zapada

87. cel mai teribil insa ma bucur cand izbuneste primul bumb de verde primavara

88. de cativa ani mi s-a cam atrofiat vointa (unde acum vreo 4-5 ani eram campioana.. regionala, da, dar campioana... ah, cred ca tocmai detasarea de spiritul competitional mi-a atrofiat-o, da)

89. ma simt nemaipomenit de bine cand rad

90. astazi insa ma simt banala si plictisitoare

91. se apropie, se apropie, iuhuuu: animalele mele preferate sunt: broastele, elefantii, delfinii si caii

92. gandesc mult in imagini colorate, pe care le percep cu tot tacamul: cu mirosuri, senzatii, sentimente.... cand imi povestesti ceva, vizualizez (si daca-mi povestesti despre sange, se poate sa ma cutremur, pentru ca simt rana, remember?)

93. imi ies din fire cand simt ca mi se face o nedreptate; nu tin sa am mereu dreptate eu, dar daca incerci sa mi-o iei si cand eu stiu precis ca-i de partea mea, ma infuriu

94. imi place spiritul critic... si inca il ascut pe al meu... nu-mi place sa iau "de bun" decat visele, realitatea o interoghez

95. ma lovesc adesea de dificultati de exprimare in limba materna... doare oarecum

96. acum parca-mi pare rau ca se sfarseste distractia cand doar ce incepuse sa mearga: nu cnsum carne de miel, iepure sau caprioara, mai nou nici de vita sau porc (din motive de simtiri)

97. imi place gustul dulce-acrisor (de mere, dar si de viata)

98. nu-i pot intelege pe cei care doar se vaieta si sunt etern nemultumiti

99. nu-i pot intelege nici pe cei care adora petrecerile si mai sunt si mandri c-ar fi party-animals... pe mine ma plictisesc, ba chiar scarbesc

si gataaaaaaa, gaaaata, am facut-o si pe asta, si m-am lecuit de lepsuri

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen