Donnerstag, 8. Oktober 2009

de-a lepsurile

astazi ne jucam un pic (ce daca nu se joaca nimeni si cu noi, parca n-am fi suficienti incat sa nu ne descurcam de minune si intre noi)

astazi ne jucam de-a lepsurile: asa, de ici, de colo, adunate si (ne)comprimate, iese urmatorul chestionar (a se servi cu argumentatii, por favor):


1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodata la tine?
uliuliuuu... asa de greu incepe? calitatea de a fi (a)pasatoare [pentru ca nu imi place ne(a)pasarea]

2. Primul film care îţi vine în minte acum?
The Butterfly Effect (pentru ca l-am vazut ultimul si mi-a placut)

3. Ce ai desenat ultima oară? (pe hârtie)
;)) mai, mie imi plac desenele pe asfalt (si daca-i cu putinta, ale altora :P) caci eu chiar nu pot desena...
cred ca era o floare... pentru ingerel

4. De câte ori ai spus “Te urăsc”?
spus tare, tare, articulat, de vreo doua-trei (prea multe deja)... in gand: ohooo... dar numai ca sa nu-mi recunosc mie insami contrariul ;))

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
cu mai multe:
uneori cu Agripina, adesea cu Daniel Petric, alteori cu Ratusca cea Urata... si iarasi alte ori cu Apostol Bologa

6. Cât de bine te inţelegi cu tine?
pai mhm... cu Mam-Mare m-am cam ciondanit ieri si azi ne ignoram, cu libarca sunt in mijlocul Razboiului Rece... cu zarzarea astazi sunt in armonie... si ceilalti sunt plecati in concediu la Marea Baltica
avem si noi, ca toti oamenii, si momente cand mai divagam, dar cel mai adesea ne intelegem si colaboram, ca acum ;))

7. Dacă ar fi să scrii o carte, ce titlu ar avea?
Relatia mea cu durerea

8. Descrie în 3 cuvinte o persoană dragă ţie:
un pic ingamfata ;))

9. Continuă propoziţia: Azi, încă adormită,...
Azi, inca adormita, te visam in culori

10. Ce Fat-Frumos/ Ileana Cosanzeana ti se potriveste?
Noua cred ca ni s-ar potrivi un fel de fiinta hibrida intre Fat si Ileana: cu parul balai si prelung, spargandu-i-se in valuri bine-conturate sub umeri, cu ochii de castane, cu pelerina din fire de iarba si miros de fan proaspat cosit... suntem superficiali, nu? bun, hai sa nu mai punem accentul pe exterior, sa fie
sensibil precum Ileana si curajoasa precum Fat

11. Ce cărţi „celebre” nu ţi-au plăcut?
mhm... si aici vrei mai multe.. cred ca noptile de razboi si de dragoste, pentru ca la mintea la care le-am citit nu le puteam aprecia

12. Ce ţară a produs cea mai bună literatură?
greu, greu, ma pui sa gandesc in maniera nationalista, ceea ce nu-mi place... multe, multe, si depinde si de perioade... intre clasici, Rusia, intre contemporani tari "islamiste"

13. Ce înseamnă cărţile pentru tine?
o noua dimensiune a lumii, care-mi pune numai si numai mie la dispozitie consilieri, sfatuitori, povestitori, invatatori, prieteni...

14. 3 dorinte pe care sa ti le indeplineasca pestisorul de aur.
hihi, pestisica;)) cea mai si cea mai mare: sa daruiasca multa, multa afectiune si sprijin fiecarui copil in parte de pe planeta noastra; sa ne faca mai toleranti pe noi, "adultii de fier" ai Pamantului, unii cu altii; sa eradicheze lacomia, iuhuuuu

15. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
sa povestesc viata impreuna cu un copil

16. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
si de ce nu incepand tot de azi? a, imi dai timp sa ma acomodez cu gandul ;)) as ingropa undeva adanc toate fricile care ma fac sa aman sau sa renunt la visele mele

17. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

nuuuu... as tuli-o imediat catre Africa, asa, sa vad ce pot face cu milionul pe-acolo... cred ca m-as opri in Mozambic sau Etiopia (mhm, cam putin, cam putin pentru visele mele)

18. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
peste 15 ani as fi baba? ;)) mhm, nuu... ceva elogiant la adresa spiritului meu de investitie in binele omenirii si a rezultatelor vizibile pe care am reusit sa le obtin (nu le am cu titluril de ziar, sa ma ierti)

19. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
bucura-se in pace

20. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
a mai trecut printre noi un om

21. Cand erai mic(a) ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
astronaut

22. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
as candida la presedintia SUA ;))

23. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
dragii mei, maica voastra ii un om cu un suflet ca painea proaspat scoasa din cuptor ;))

24. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
a) Care ar fi 5 lucruri pe care, privind retrospectiv spre viata ta, in mod cert la o a doua posibila sansa le-ai modifica?
b) Care ar fi 10 realizari de care esti mandra?
c) Ai trait cu vreun sens?

lepsurile cica sa se transmit... impart si eu cui pofteste :)

si urmeaza maine o alta, suficienta, aceea in care povestesti doar 99 de lucruri despre tine, si apoi promitem ca terminam si cu joculetele astea

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen