Mittwoch, 7. Oktober 2009

13

pentru postul cu nr. 13 tocmai ce-am invatat un cuvant nou, in ton: triskaideka-fobie

cat de des stam noi cu noi insine de vorba si ne facem confesiuni? mi-as fi dorit sa gasesc 13 lucruri pe care mi-ar placea sa mi le spun eu mie... as putea incerca, iar daca nu adun 13, magic e ritualul destainuirii

mi-ar placea sa-ti multumesc pentru ca ma accepti partinitor in trupul si in mintea ta, ca le imparti astfel neincetat cu mine :)

mi-ar placea sa-ti marturisesc ca nu sunt tocmai o fire accesibila: ca sunt indaratnica, neindemanatica, uneori refractara, adesea delasatoare... uneori obtuza, alteori țâfnoasă si greu de multumit

mi-ar placea sa-ti spun ca am insa si cateva calitati: sunt calduta si jucausa, entuziasta si interesata, emotional prezenta si
îmbărbătanta

mi-ar placea sa-ti dezvalui zona calcaiul meu ahilic: e undeva inauntru, c-o fi inima, c-o fi sufletul, eu ma daruiesc usor (ai putea crede ca sunt firava... sunt, si totusi, firava asa cum e o trestie)

mi-ar placea sa te rog sa ai rabdare cu mine in momentele in care ma ratacesc, cand devin dificila si salbatica... pentru ca uit cine sunt... si sa-mi acorzi o vreme in care sa ma caut

mi-ar placea sa stii ca inca
sunt novice in relatia mea cu tine si ca ma simt adesea stangace in pasii mei... inca invat sa ma apropii de tine si sa te respect si eu

mi-ar placea sa-ti recunosc deschis ca inca am momente in care ma-ndoiesc de tine, in care te judec dupa unitatile de apreciere ale altora, si te compar in detrimentul tau

mi-ar placea sa-mi cer iertare pentru momentele in care te nedreptatesc

mi-ar placea sa te ascult atunci cand si tu ai nevoie de atentie si comunicare

mi-ar placea sa stabilim impreuna un ritual numai de noi doua cunoscut, care sa ne uneasca si sa ne intareasca


mi-ar placea sa te scot la o plimbare prin parc, sa-ti fac cadou o raza de soare si sa te rasfat

mi-ar placea sa ne jucam mai des impreuna si sa radem binevoitoare una de micile scapari ale celeilalte

mi-ar placea sa putem striga lumii intregi ca impreuna suntem de neintrecut, dar ar insemna ca fortificam exact acel mecanism al comparatiilor... asa ca am putea striga ca impreuna suntem incomparabila ;))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen